Móresy T-Mobilu

V poslednej dobe sa mi stali dve veci v súvislosti s vyššieuvedenou firmou.

Prvú by som nazval neľudskosťou. Keďže nemám veľa peňazí, tak som platil svoje faktúry často tak, že som bol vždy mesiac v sklze – hoci keď sa vyskytlo viac peňazí, tak som ho dorovnal. Viac ako mesiac som v sklze nebol (lebo vtedy už človeka vypínali). Ale minulý mesiac sa ma začali bombardovať výhražnými SMS o odpojení, hoci som mal nezaplatenú „iba“ jednu faktúru dozadu. Chlapovi pri prepážke som sa potom sťažoval, že čo to sú za nové móresy, a on že, prišli sem aj ľudia, ktorých odpojili prvý deň po nezaplatení prvej faktúry.

Preskočilo im?

Ja viem, že zmluvy sa majú plniť, ale vypnúť niekoho deň po nezaplatení faktúry? Niečo ako vážiť si zákazníka a spolupracovať pri riešení jeho problémov? Alebo si myslia že „choďte všetci čo nie ste dokonalí okamžite do p, nemáme o vás záujem“ je skvelý nový biznis plán?

Ak to nekorigovali, tak ma napozajtre vypnú. Ale neviem, čo tým chcú dosiahnuť. Nikdy predtým som o odchode od nich neuvažoval. Teraz už hej.

Ďalšia vec sa mi stala dnes. Nazval by som ju „blbosť“.

Mal som hovor z ich automatickej linky 0903903903. Reku, čo, idete ma j s tým, že mám zajtra termín splatnosti? Znechutene som zdvihol.

Ale nie, ozvalo sa niečo ako  Vážený zákazník (no už vidím aký vážený), radi by sme ... dajaké bullshity o ponuke pre môj telefón... Prosím počkajte, prepojíme Vás na pracovníka.

A minúta vyzváňania...

Tak prečo mi, do riti volajú, keď majú preplnené kapacity a potom ma nechajú minútu čakať? To nedokážu počet volaných bullshitov prispôsobiť obsadenosti voľných bullshiterov?

Zložil som.

Tags: